Sunday, 21 August 2011

{ EST : Tiba-Tiba Rindu }

Assalamualaikum...

Hye semua...Sebelum melelap kan mata ni, CMK sempat layan video2 kat Youtube kejap..Tiba2 CMK terbukak MV lagu Memori Berkasih-Acik Spin & Nana...Dah layan sedas dua, CMK terus teringat kat seseorang yg sangat bermakna dalam hidup CMK..Mengalir setitik dua air mata..Rindu sangat agaknya...

Kan seronok kalau CMK ada pintu sesuka hati..Bila2 masa ja boleh jumpa si dia..Ni tengah teringat2 kenangan kami bersama karaoke lagu ni..Dah jadi macam lagu tema bercinta pulak...huhu...Malam2 layan lagu jiwang2 ni best jugak..Tapi hati jadi sebak pulak..huhuu...

Jom lah kita layan lagu ni same2...:)




P/s: Jiwang2 pun still layan lagu SuJu lagi neh...Mimpi Siwon lah..hehehe

Penulisan Yg Ikhlas
Cik Memori Kekasih...

2 comments:

  1. @Tukang Karut
    haha...Mana nak rindu TK..hari2 jengah blog TK...hehehe...

    ReplyDelete